Your Ad Here

Az egyik legizgalmasabb, de kissé zavarba ejtő élményemet mesélem most el.
Biztosan mások is próbálták már a szexet nyilvános helyen és tudják, hogy milyen izgató tud lenni az, hogy esetleg megláthatnak.


szólj hozzá: A motorcsónakba

Tavaly nyáron történt, hogy baráti társasággal leruccantunk a Balatonhoz hűsölni pár napot a forróságban. Már attól izgalomba jöttem, hogy megtudtam, egyik barátnőm bátyja is velünk jön. Jajj... már régóta nagyon tetszett nekem ez a férfi. Pont a zsánerem volt: sötét haj, férfias mosoly, lehengerlő kisugárzás... nehéz ezt leírni. Sejtettem, hogy az ágyban is olyan lehet, amit én a legjobban szeretek. Ez hamarosan be is bizonyosodott, csak nem épp nem az ágyban:
az egyik délután, mikor a társaság a strandon ücsörgött végre végre valahára tudtunk alkalmat teremteni arra, hogy kettesben maradjunk. Ő és én.
Tudtuk, vagyis azt gondoltuk, hogy a vizibicikli nem épp a legideálisabb hely a szerelmi életre, hiszen megláthatnak a strandról, túlzottan meg nem lehet eltávolodni a parttól. Én valójában mindig nagyon izgatónak találtam az olyan szex-helyszíneket, ahol észrevehetnek, de eddig még nem volt olyan partnerem, akivel kipróbálhattam volna. Hát most itt volt a lehetőség és bevallom nem csalódtam, annak ellenére, hogy majdnem veszélybe kerültünk.
Igazából már az első pillanattól sejtettem a vízibiciklin, hogy mi itt nem csúszkálni fogunk... hanem... hát gyorsan tekertünk, hogy minél előbb elég távol kerüljünk a parttól.


A hátul lévő platón éppen elfértünk kinyújtózva. Először csak simogatott. Hihetetlenül jól esett ott a nagy melegben finom cirógatása. Most is érzem, ahogy fokozatosan meghódította a testemet. Kezdetben csak a vállamat, karomat érintette, majd mikor már érezte, hogy nem bírom tovább, birtokba vette a combom közötti területet is, ajkaival pedig mellbimbóimat kényeztette. Ekkorra már megszűnt számunkra létezni a külvilág, semmit nem érzékeltünk egymáson kívül. Most én következtem soron. Miközben hevesen csókolóztunk, kezem fürdőnadrágjához tévedt (micsoda véletlen). Valójában nem lepett meg, hogy férfiassága már kőkeményen ágaskodott. A számba kellett vennem, hát megfordultam és először csak lassan, nyalogatva a hegyét, majd egyre nagyobb tempóban és egyre mélyebben számba engedve szoptam. Mikor a nyögéseiből hallottam, hogy már nagyon élvezi a dolgot, markomba fogtam a szerszámát és érzékien nyalogatni és finoman szívni kezdtem a golyóit. Hát nem sokon múlt, hogy hoppon maradjak, mert annyira belehevültem az orális kényeztetésbe, hogy épp csak az utolsó pillanatban hagytam abba...
Éreztem, hogy most viszonzásképpen én is megkapom, ami nekem jár. Keze gyorsan odacsusszant, a puncim már nedves volt a vágytól, mikor érzékien elkezdte dörzsölgetni. Jajj, de élveztem. Alig vártam, hogy végre ujjai is becsusszanjanak lyukamba, és ő tudta mit kell tennie: először egy ujjal finoman, alig benyomva, majd egyre mélyebbre és mélyebbre hatolva a legtökéletesebb gyönyör felé repített. Már éppen valahogy jelezni akartam, hogy én ennél többet szeretnék, mikor ráérzett arra, hogy lyukam többet kíván és becsúsztatta először második, majd mikor látta, hogy mennyire élvezem harmadik ujját is. Közben nyelvével finoman izgatta a csiklómat. Ezt az érzést, bármennyire is szerettem volna meghosszabítani, nem lehetett tovább bírni, olyan erősen rántott magával a gyönyör, hogy testem többször is összerándult, csodálatos volt.
Ekkor szétnyitotta lábaimat, megemelte a csípőmet és lassan belém hatolt. Kéjes sóhajtásából éreztem, hogy mennyire élvezi, hogy az orgazmus hevétől még szűkebb lett a hüvelyem. Először lassan dugott, majd egyre hevesebbé és döngölőbbé vált a mozgás. Iszonyúan élveztem, ahogy nézi, amikor ki-be csusszan a farka. Hihetetlenül jó volt. Éreztem, hogy másodjára is el fogok menni. Már nagyon közel volt a gyönyör nekem is, neki is, megfordultunk és hátulról döngölve, néha a fenekemre csapva jutottunk el mindketten szinte egyszerre a csúcsra.
Fantasztikus dugás volt, az egyik legjobb, amit valaha átéltem, kár, hogy a levezetés nem sikerült, hiszen már el is felejtettük, hogy a vízen vagyunk. Mi elfelejtettük, de attól még így volt és igencsak meglepődtünk, mikor épp az utolsó kielégült mozdulatok közepette hangosbeszélőből hozzánk szóltak.
Igen, a vízirendőrség volt az motorcsónakkal, és figyelmeztettek minket, hogy nagyon elsodródtunk a parttól, miközben viharjelzés volt érvényben. Mindketten nagyon zavarba jöttünk, mikor ráeszméltünk, hogy honnan jön a hang és hirtelen magunkra húztuk fürdőruháinkat.
Valószínűleg távcsővel néztek minket és tisztán látták mit csinálunk... Még azt is megkérdezték, hogy ne húzzanak-e ki minket, de mi zavarunkban persze nemet mondtuk, később kiderült rosszul tettük, mert a nagy szex utáni kimerültségben majdnem 1 órán át pedálozhattunk. De én továbbra is azt mondom, hogy ennek ellenére megérte, mert annyira jó volt.
Az egyik legjobb, legizgibb szexélményem. Kár, hogy a barátnőm bátyja azóta elköltözött külföldre és megszakadt a kapcsolatunk...

Comments

0 Response to 'Szex a vizibiciklin'

Megjegyzés küldése

Your Ad Here